برنامه دشمن کم‌رنگ کردن هویت انقلاب اسلامی است

برنامه دشمن کم‌رنگ کردن هویت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت : مهم‌ترین برنامه دشمن در دانشگاه‌ها را کم‌رنگ کردن هویت انقلاب اسلامی و آرمان‌زدایی عنوان کرد و گفت: از آنجا که آرمان ما بزرگ و ارزشمند است، باید همواره آمادگی لازم را برای مقابله با فتنه‌های دشمن داشته باشیم.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) افزود : دانشگاه تراز انقلاب اسلامی ، قلب تپنده تمدن نوین اسلامی است و برای رسیدن ملت ایران به چله دوم انقلاب ، نیازمند یک نقشه راه است که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ، همان نقشه‌ی جهانی شدن این انقلاب به شمار می‌آید و نخستین توصیه مقام معظم رهبری ، در این بیانیه ، موضوع علم و پژوهش است که باز در اینجا نقش دانشگاه‌ها ، مرکز علمی و حوزه‌های علمیه ، پررنگ می‌شود.

سردار حسنی آهنگر تأکید کرد : ما باید ابتدا موانعی که دشمن بر سر راه ما قرار می‌دهد را احصاء کنیم و قرارگاه‌های دشمن برای ایجاد این موانع را بشناسیم و برنامه‌هایشان را بدانیم و برای رفع و دفع آنها برنامه‌ریزی کنیم. این آسیب‌ها را ما از اول انقلاب داشته‌ایم و موانع متعددی را از جمله کودتای نقاب ، دفاع مقدس ، غائله‌ کوی دانشگاه ، فتنه ۸۸ ، اغتشاشات ۹۸ و اغتشاشات اخیر را پشت سر گذاشته‌ایم و شهدای زیادی از جمله ۱۷ هزار شهید ترور را تقدیم انقلاب کرده‌ایم.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) اضافه کرد : این‌ها همه ، موانعی بوده که قرارگاه دشمن برنامه‌ریزی کرده تا ایران قوی و نمونه جامعه تمدنی و تمدن‌ساز و پرچم‌دار جبهه‌ی حق ، شکل نگیرد ؛ ولی هر وقت ما این موانع را از سر راه برداشتیم، علاوه بر اینکه آمادگی لازم را به دست آوردیم ، قدرتمندتر شده و نقاط ضعف‌مان را هم بیشتر متوجه شده‌ایم.

وی در خصوص اغتشاشات اخیر نیز که دشمن با جنگ ترکیبی ، همه‌جانبه و هوشمند آغاز کرد ، اظهار داشت : با این حال که دشمن با کمک همه رسانه‌ها ، سرمایه‌دار‌ها و صهیونیست‌های دنیا ، با کمک مرتجعین و معاندین منطقه و پیاده‌نظام‌های داخلی ، وارد صحنه شده است ، اما به حول و قوه الهی بر این نقشه دشمن نیز فائق خواهیم شد.

سردار حسنی آهنگر در پایان گفت: از آنجا که آرمان و هدف ما بزرگ و ارزشمند است، باید همواره آمادگی لازم را برای مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن داشته باشیم و بدانیم که مهم‌ترین برنامه دشمن در دانشگاه‌ها، دو چیز است؛ اول هویت‌زدایی و کم‌رنگ کردن هویت انقلاب اسلامی و دوم آرمان‌زدایی ، و از آنجا که این انقلاب، نقطه شروع انقلاب حضرت حجت (عج) است، نباید از آرمان‌ها چشم‌پوشی کنیم.



برنامه دشمن کم رنگ کردن هویت انقلاب اسلامی است | سردار
منبع خبر : iribnews.ir