پارک شهر تهران

تهران پر از جاذبه های گردشگری است. این شهر به خاطر همین جاذبه های گردشگری که دارد هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است. تهران منبع پارک های بزرگ و دیدنی است پارک هایی که در تهران وجود دارد را در هر جایی نمی توانید مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم برنامه نوروزی خود را کمی متفاوت بچینید. به جای سفر به شمال کشور که در ایام عید به شدت شلوغ می شوند، به تهران سفر کنید و هر روز را در یکی از پارک های این شهر بگذرانید. بهترین راه نیز همین سفر به تهران است. اما باید حتما توجه کنید که در سفر به تهران نیاز است تا یک سری اقدامات را انجام دهید. اولین و شاید مهم ترین کاری که باید بکنید، اجاره آپارتمان مبله در تهران  است. البته شما می توانید با اجاره سوئیت در تهران نیز نیاز خود را برای اقامت در این شهر بسیار بزرگ بر طرف کنید. هر چند سعی کنید که اپارتمانی که اجاره می کنید به جاذبه هایی که قصد بازدید از ان ها را دارید نزدیک باشد. برای مثال اگر می خواهید از پارک شهر دیدن کنید، حتما اپارتمان مبله ای را اجاره کنید که در حوالی ان وجود دارد.


معرفی پارک شهر


پارک شهر یکی از پارک های معروف تهران است که در کشورمان وجود دارد. مسلما نام این پارک را برای یک بار هم که شده شنیده اید زیرا پارک شهر یکی از قدیمی ترین پارک هایی است که در تمام کشورمان وجود دارد. این پارک در سال 1339 تاسیس شده است به همین خاطر اکثر مردم تهران این پارک را می شناسند و یا با ان خاطره ای دارند. در ابتدای زمان ساخت این پارک، امکانات زیادی ندشات اما با مرور زمان ابزار های تفریحی زیادی در درون این پارک نصب شد پارک شهر یکی از بهترین پارک های پایتخت برای عکس برداری است. شاید اگر پروفایل بسیاری از مردم ساکن تهران را نگاه کنید، عکسشان پس زمینه پارک زیبای شهر را داشته باشد.


پارک شهر تهران


این پارک که اکنون به عنوان یک مرکز گردشگری در تهران شناخته می شود، در منطقه 12 کلان شهر تهران واقع شده است. پارک شهر مساحتی حدود 25 هکتار دارد به همین خاطر است که در کشورمان به عنوان یکی از وسیع ترین پارک های شناخته می شود. شاید جالب باشد بدانید، در حدود 13 هزار هکتار از وسعت این پارک، درختکاری صورت گرفته است. بیشتر از 4 هکتار پارک شهر نیز چمن کاری انجام شده است. بافت اصلی پارک زیبای شهر را، دریاچه مصنوعی، پیاده رو ها، عمارت درون پارک، اب نما ها و خیابان ها تشکیل داده اند. پیشنهاد می کنیم اگر قصد اجاره سوئیت در تهران و اسکان در این شهر را در ایام عید دارید، حتما سری به پارک شهر بزنید چرا که ثبت تصاویر خاطره انگیز در پارک شهر جزو لذت بخش ترین و به یادماندنی ترین کار هایی است که می توانید در طول مسافرت های نوروزی انجام دهید.

منبع خبر :