ویدیوی اپل با جزئیات طراحی و قابلیت AirPad Max

به (ترجمه) و گزارش سایت i-bsc.org اپل از اولین ایرفون به نام AirPods Max رونمایی کرد.


هدفون های بحث برانگیزی که برچسب قیمت آنها نه تنها کاربران را شگفت زده کرد، بلکه ابهامات زیادی را در مورد نحوه مدیریت انرژی آنها نیز به جا گذاشت.


اپل در یک بیانیه مطبوعاتی به مصرف باتری ایرپاد مکس اشاره کرد. اما این موضوع باعث شده است که برخی از کاربران متوجه آنچه اپل برای گفتن است نکنند. برای رفع این ابهامات، اپل اخیراً صفحه پشتیبانی وب سایت خود را برای روشن شدن شارژ ایرپاد مکس به روز کرده است.


هنگامی که اپل اولین هدست خود را رونمایی کرد، گفت که وقتی ایرپاد مکس به خوبی در قاب هوشمند باریک قرار می گیرد، به حالت بسیار کم مصرف می رود و شارژ خود را حفظ می کند. با این حال مشخص نیست وقتی هدفون روی گوش نیست و داخل قاب قرار نمی گیرد چه اتفاقی برای باتری می افتد.



Surprisingly, contrary to initial expectations, the smart case does not immediately put the headphones into ultra-low-power mode. Keep in mind that placing the AirPad Max inside the case will cause these headphones to be in the first low-power mode immediately. The AirPad Max enters the ultra-low-power mode (Bluetooth off and Find My) after 18 hours.



در بررسی تخصصی ایرپاد مکس، وارج مدیا دریافت که وقتی این هدفون یک شبه از قاب هوشمند خود خارج می شود، شارژ باتری آن ها تنها چند درصد کاهش می یابد و این افت باتری چندان جای نگرانی ندارد. البته همه کارشناسان تجربه یکسانی نداشتند. مارکز برانلی، ملقب به MKBHD، متوجه شد که باتری ایرپاد مکس زمانی که در جعبه قرار نمی‌گرفت، بیشتر از آنچه Verge مشاهده کرده بود، افت می‌کند.


به گفته اپل، وقتی ایرپاد مکس را از گوش خارج می‌کنید و آن را به مدت پنج دقیقه در حالت استاتیک رها می‌کنید، هدفون وارد حالت کم مصرف می‌شود. اگر هدفون به مدت 72 ساعت در همان حالت باقی بماند، وارد حالت "کم مصرف" می شود که با بلوتوث خاموش و ویژگی هایی مانند سیستم موقعیت مکانی Find My همراه است. اپل می‌گوید این شبیه به وضعیتی است که هدفون عملاً خاموش است.


با کمال تعجب، برخلاف انتظارات اولیه، قاب هوشمند بلافاصله هدفون را در حالت بسیار کم مصرف قرار نمی دهد. به خاطر داشته باشید که قرار دادن ایرپاد مکس در داخل قاب باعث می شود که این هدفون بلافاصله در اولین حالت کم مصرف قرار بگیرد. AirPad Max پس از 18 ساعت وارد حالت بسیار کم مصرف (بلوتوث خاموش و Find My) می شود.


اپل در هنگام معرفی ایرپاد مکس نگفته است که برای وارد کردن این هدفون به حالت فوق‌العاده کم مصرف هنگام استفاده از کیس، باید 18 ساعت صبر کنید. این یک واقعیت عجیب است که با یک کیس هوشمند، 18 ساعت طول می کشد تا AirPad Max به حالت بسیار کم مصرف برود. همانطور که مشخص است، اپل ترجیح می دهد هدفون را به سرعت به دستگاه مورد نظر متصل کند تا اینکه به محض ورود به کیس هوشمند آن را خاموش کند.


سوال بزرگی که باقی می ماند این است که اگر هدفون را از گوش خود بردارید اما آن را دور گردن خود بگذارید، چه اتفاقی برای باتری می افتد؟ در این حالت هدفون ثابت نمی‌ماند و حدس می‌زنیم که به کار خود ادامه می‌دهد و انرژی باتری را مصرف می‌کند. شاید اپل بتواند با به روز رسانی سیستم عامل، رفتار هدفون را تغییر دهد. اما در حال حاضر آنچه ما گفتیم این است که AirPad Max چگونه انرژی مصرف می کند.


طبق گفته اپل، ایرپاد مکس در صورت فعال بودن قابلیت حذف نویز فعال و صدای فضایی، تا 20 ساعت موسیقی پخش می کند و اگر به مدت پنج دقیقه به شارژر متصل شود، تا 1 ساعت و نیم به شارژر متصل می شود. او انجام می دهد. همچنین، هنگامی که هدفون کم است، یک اعلان در iPhone یا iPad ظاهر می شود.

منبع خبر :