تاکید جهاد اسلامی فلسطین بر ادامه مقاومت تا پایان اشغالگری

تاکید جهاد اسلامی فلسطین بر ادامه مقاومت تا پایان اشغالگری

سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری، عملیات قهرمانانه یک جوان فلسطینی را در شهرک صهیونیست نشین «بیت إیل» در شمال رام الله تبریک گفت.

تاکید جهاد اسلامی فلسطین بر ادامه مقاومت تا پایان اشغالگریبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری رود اردن، عملیات قهرمانانه یک جوان فلسطینی را در شهرک صهیونیست نشین «بیت إیل» در شمال رام الله تبریک گفت و تاکید کرد: اقدامات مقاومت تا پایان اشغالگری ادامه خواهد داشت.

گفتنی است «قیس عماد الشجاعی» جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران به اتهام تیراندازی به طرف شهرک بیت ایل در شمال رام الله، به شهادت رسید. (جزئیات بیشتر)

طارق عزالدین سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری رود اردن بر شهدای دلاور فلسطین و مقاومت مردمی که با روح و جسم پاک خود از سرزمین و اماکن مقدس فلسطین دفاع می‌کنند، درود و رحمت فرستاد.

وی همچنین از ملت فلسطین خواست تا از ساکنان قدس، شعفاط، نابلس، جنین و کل کرانه باختری حمایت و درگیری‌ها را در نقاط تماس تشدید کنند تا جبهه حامی و پشتیبان رزمندگان مقاومت در کرانه باختری قهرمان شکل گیرد.



واکنش حماس و جهاد اسلامی به جنایت امروز صهیونیستها در جنین

واکنش حماس و جهاد اسلامی به جنایت امروز صهیونیستها در جنین

منبع خبر : iribnews.ir