بیمه تکمیلی انفرادی sos

بیمه sos


شرکت کمک ‌رسان sos به بیمه‌شده کمک می ‌کند تا در خارج از محل زندگی و کشور خود نیز بتوانند از پوشش ‌ها و مزایای بیمه‌ای استفاده کنند. اولین کمک‌رسان تلاش می‌کرد تا برای فرانسویانی که به اسپانیا سفر می‌کنند خدمات بیمه ‌ای را فراهم کرده و در دسترس آن‌ها قرار دهد. اما امروزه شرکت‌ کمک‌رسان مانند بسیاری از کسب‌ وکارها پیشرفت زیادی کرده‌اند.


بیمه sos شرکت کمک رسان ایران


نقش کمک ‌رسان در شرایط بیمه تکمیلی sos


کمک ‌رسان ‌ها امروزه با همکاری شرکت‌ های بیمه به ارایه خدمات بیمه‌ای به بیمه ‌گذار کمک می‌کنند تا خدمات و پوشش‌های بیمه‌ای را دریافت کنند. از آنجایی که یک شرکت کمک‌رسان، شرکت بیمه نیست حق فروش بیمه ‌نامه را ندارد اما با همکاری شرکت ‌های بیمه می‌تواند با حمایت از این شرکت‌ها در ارایه پوشش‌های بیمه‌ ای برای بیمه ‌گذار مؤثر باشد.


شرکت‌ کمک ‌رسان، شرکت بیمه نیست و نمی ‌تواند بیمه صادر کنند اما با همکاری شرکت ‌های بیمه از فعالیت آن‌ها حمایت می‌کنند.


شرایط بیمه تکمیلی sos (انفرادی و گروهی)


شرکت بیمه sos به عنوان شرکت کمک ‌رسان، خدمات بیمه‌ای متنوعی در زمینه بیمه درمان تکمیلی ارائه می‌کند. بیمه تکمیلی sos به شکل انفرادی و گروهی به بیمه‌گذاران عرضه می‌شود. خدمات درمان، خدمات پزشک در منزل و کمک‌رسانی حقوقی از دیگر مزایای بیمه sos است.


بیمه تکمیلی انفرادی sos


بیمه تکمیلی انفرادی sos عموما اعضای خانواده را تحت پوشش بیمه قرار می ‌دهد ولی  اگر مجرد هستید و تمایل دارید به شکل انفرادی از بیمه sos استفاده کنید، این شرکت، بعد از بررسی چکاپ و وضعیت پزشکی شما، مشخص می‌کند می‌توانید تحت پوشش بیمه قرار بگیرید یا نه.


برای استفاده از بیمه تکمیلی sos به شکل انفرادی یا خانوادگی، لازم است ابتدا چکاپ کامل انجام شود. البته تنها چکاپی معتبر است که در آزمایشگاه شرکت sos انجام گیرد. اگر در نتیجه آزمایش، فرد مشکل یا بیماری داشته باشد، پوشش مربوط به آن بیماری از بیمه درمان او حذف می‌شود و می‌تواند بیمه درمان تکمیلی را بدون آن پوشش مشخص بخرد.


بیمه دندانپزشکی sos


بیمه تکمیلی انفرادی sos پوشش دندانپزشکی ندارد و برای استفاده از خدمات این پوشش لازم است بیمه دندانپزشکی به شکل جداگانه تهیه شود. شرکت sos پوشش دندانپزشکی را در قالب دو طرح طلایی و نقره‌ای به بیمه ‌گذاران ارائه می‌کند.  البته تنها افرادی که از بیمه تکمیلی sos استفاده می‌کنند، می‌توانند از طرح دندانپزشکی sos استفاده کنند. این طرح به طور خاص برای پوشش دندانپزشکی طراحی شده و تمام تعهدات آن، به پوشش دندانپزشکی تعلق دارد.


بیمه دندانپزشکی sos
بیمه دندانپزشکی sos دارای دو طرح طلایی و نقره ای می باشد. که برای اطلاع از این طرح ها می توانید با شماره 02122220043-02122758481 تماس فرمایید


دوره انتظار هر دو طرح دندانپزشکی، 3 ماه است. یعنی تا 3 ماه بعد از خرید و پرداخت حق‌بیمه نمی ‌توان از بیمه دندانپزشکی استفاده کرد و بعد از 3 ماه تعهدات شرکت بیمه برای پرداخت هزینه های دندانپزشکی طبق این بیمه ‌نامه آغاز می‌شود.


فرانشیز هر دو طرح 30% است که باید توسط بیمه‌گذار پرداخت شود.


مراکز و بیمارستانهای طرف قرارداد با بیمه sos


هزینه های درمانی به دوشکل به وسیله شرکت بیمه پرداخت می‌شود. حالت اول زمانی است که فرد به مراکز طرف قرارداد sos برای انجام امور پزشکی مراجعه می‌کند.  که در این حالت تنها باید فرانشیز را پرداخت کند و باقی هزینه ‌ها توسط مرکز طرف قرارداد پرداخت می‌شود.در حالت دوم، فرد به مراکز غیرطرف قرارداد مراجعه می‌کند. که باید هزینه ‌ها را بپردازد و با مدارک پزشکی به بیمه مراجعه کند تا بیمه بر اساس تعرفه وزارت بهداشت هزینه را پرداخت کند. در واقع بجز فرانشیز بخشی از خسارت که مطابق تعرفه وزارت بهداشت نیست، باید توسط شخص پرداخت شود.


مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه sos


یکی از مزیت ‌های بیمه تکمیلی sos نسبت به سایر بیمه‌ها تعداد مراکز طرف قرارداد با این شرکت است. علاوه بر این اکثر مراکز طرف قرارداد قابلیت صدور آنلاین معرفی دارند. 20 مرکز فیزیو تراپی، 16 داروخانه، 64 بیمارستان خصوصی، 5 بیمارستان دولتی، 8 کلینیک و 84 آزمایشگاه، مراکز طرف قرار داد بیمه sos هستند.


بیمه تکمیلی sos گروهی


شرکت sos برای گروه‌های زیر 40 نفر بیمه تکمیلی گروهی صادر نمی‌کند. در نتیجه حداقل تعداد کارکنان یک شرکت برای استفاده از خدمات درمان گروهی sos، چهل نفر است.  البته این امکان وجود دارد که برای گروه های کمتر از چهل نفر بیمه درمان به شکل خانوادگی ارائه شود. کارکنان و خانواده آن‌ها می‌توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی خانواده قرار بگیرند.


سقف تعهدات پوشش‌های مختلف، برای گروه‌های کمتر از چهل نفر به اندازه تعهدات شرکت در بیمه تکمیلی sos به شکل خانوادگی است؛ که در مطلب قبل بیان شد. فرانشیز بیمه در این حالت صفر درصد، و دوره انتظار زایمان 1 سال است.


بیمه sos برای گروه‌های بالای 40 نفر بیمه تکمیلی گروهی را در قالب هفت طرح،ارائه می‌کند. البته حداقل اعضا برای طرح 1 تا 3، 40 نفر و برای طرح‌های 4 تا 7، باید 200 نفر باشد.


پاراکلینیکی نوع یک اول شامل سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن،انواع آندوسکوپی، ام.ار.آی، اکوکاردیوگرافی، استرس اکو و دانسیتومتری است.


پاراکلینیکی نوع دوم شامل تست ورزش، تست آلرژی،تست تنفسی، نوارعضله، نوار عصب، نوار مغز، نوار مثانه، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، هولتر قلب و آنژیوگرافی چشم است.


در این طرح‌ ها پوشش دندانپزشکی، ویزیت و دارو وجود ندارد. البته با پرداخت حق‌بیمه بیشتر می‌توان ویزیت و دارد را به بیمه نامه اضافه کرد.


جهت اطلاع از طرح ها و نحوه عضویت می توانید با شماره 02122220043-02122758481 تماس فرمایید

منبع خبر :